Categories
עורך דין

מהו תהליך הטיפול בענייני משפחה?

התמודדות עם ענייני משפחה יכולה להיות מסע סוער. בין אם זה מוות, התמכרות, מחלת נפש או פרידה/גירושין, נסיבות אלו עלולות להוציא את כולם מאיזון ולגרום למתח וקונפליקט במשק הבית.

בעיות משפחתיות דורשות כישורי פתרון בעיות יצירתיים. כלים אלה זמינים יכולים לעזור לך ולמשפחתך לנהל את הקונפליקטים הבלתי נמנעים שצצים במהלך מעברי החיים.

מהו תהליך גירושין?

גירושין יכולים להיות עניין עדין והדרך שבה הוא נפתר משתנה בהתאם לסוג. לגירושין יכולה להיות השפעה עצומה על כל הצדדים המעורבים – אפילו ילדים!

"עורכת דין משפחה" וגירושין מוסמך יכול להציע נחמה בתקופה קשה זו ולעזור לך להחליט מהי דרך הפעולה הטובה ביותר. יש להם גם את המומחיות לפתור סכסוכים בצורה מקצועית ומכבדת תוך הגנה על האינטרסים של ילדכם.

גירושין הם אירוע חיים עם השלכות עמוקות על כל המעורבים, במיוחד ילדים שאינם יכולים להבין במלואו את השפעתו על חייהם.

איך מתבצעת  משמרת ילדים ?

התמודדות עם ענייני משפחה יכולה להיראות כמו מבוך של ניירת משפטית, תאריכי בית משפט ולוחות ביקורים. אם תחום מסוים אינו מטופל כהלכה, עשויה להיות לכך השפעה עצומה על המהירות שבה התיק שלך מתקדם וכמה אתה משלם בסופו של דבר שכר טרחת עורך דין.

בסופו של דבר, משמורת ילדים נקבעת על ידי שופט תוך שימוש במה שמכונה "טובת הילד". המשמעות היא שהם יעניקו משמורת למי מההורים שמטפח ומפתח את התפתחות הילד ויחסיו עם שני ההורים בצורה הטובה ביותר.

בית המשפט גם לוקח בחשבון את ההיסטוריה של הורה בעבר של שימוש לרעה או שימוש בסמים ואת יכולתו הנוכחית לטפל בילדו. אם הם מאמינים להורה אחד יש עבר שלילי או שהוא עלול לסכן את ילדו, השופט רשאי לשלול משמורת משותפת או להעניק משמורת פיזית בלעדית לאותו הורה.

ברוב המדינות, החוק קובע סכום מנחה של מזונות ילדים שעל כל הורה לשלם. הוא מחושב לפי הכנסות והוצאות של כל הורה עבור ילדיו.

לשינויים בהכנסה יכולה להיות השפעה גדולה על תשלומי מזונות הילדים. אם הורה אחד מאבד את עבודתו, למשל, הורה זה רשאי לעתור לבית המשפט בבקשה להפחית את חובת המזונות שלו מהאחר.

יש להביא בחשבון גם הוצאות תוספות כגון דמי ביטוח בריאות ודמי טיפול בילדים. ייתכן שיהיה קשה להעריך אותם ללא סיוע של עורך דין.

עורכי דין לענייני משפחה יכולים לסייע ביצירת צו מזונות סביר והוגן שעשוי לאפשר שינוי אם הנסיבות ישתנו לטובתך. זה בדרך כלל כרוך בהגשת בקשה רשמית ולאחריה דיון בבית המשפט.

מה אלו הסכמי ממון?

הסכמי ממון הם מסמכים משפטיים המשמשים זוגות להגדרת אופן חלוקת הרכוש במקרה של גירושין. הם עשויים לכסות גם עניינים כמו מזונות ומזונות בני זוג.

משא ומתן על הסכם ממון יכול להיות מאתגר, אך הוא מספק לזוגות אפשרות ליצור תוכנית השקעה לעתידם ולהגן על עצמם כלכלית. יתר על כן, צעד חשוב זה בתקשורת פותח את הדלת לדיונים מועילים יותר בנוגע לעושר במערכות היחסים שלהם בעתיד.

לפני החתימה על חוזה ממון, שני הצדדים צריכים לחשוף את נכסיהם וחובותיהם זה לזה. כמו כן, עליהם לנהל שיחה כנה על אופן ניהול הכספים במהלך הליכי גירושין, כולל דיון ביעדים פיננסיים, תקציבים וחשבונות בנק משותפים.