Categories
רכישת נדל"ן בפורטוגל

מה כדאי לדעת על קניית בית בפורטוגל?

 

אם אתה חושב על רכישת נכס בפורטוגל, זה חיוני כדי להבין את התהליך. שוק הנכסים מגוון וכדאי למצוא משהו העונה על הדרישות שלך.

ממשלת פורטוגל שואפת להפוך את פורטוגל לזולה יותר עבור אנשים, במיוחד אלה המחפשים בתים כפריים עם אדמה. זה הופך את המדינה לאופציה אטרקטיבית הן למשקיעים והן לגולים כאחד.

מהי העלות הממוצעת של בית בפורטוגל?

אם אתם חושבים לעבור לפורטוגל, עלות רכישת הבית עשויה להיראות אוסרת. למרבה המזל, המחיר הממוצע של בית בפורטוגל הוא נמוך יחסית בהשוואה למדינות אחרות באירופה.

עלות הבית יכולה להשתנות באופן משמעותי בהתאם למקום מגוריך בארץ ובאזור שאתה מחפש נכס. מטרופולין ליסבון היא כיום האזור היקר ביותר של פורטוגל, עם ממוצע 2,000 רגל מרובע הביתה למכור עבור $694,000.

לגולים שמתכננים לקנות בית בפורטוגל צריכים לעשות את המחקר שלהם ולחקור את שיעורי הריבית המקומיים למשכנתאות בינלאומיות. מידע זה יכול לעזור להם להחליט אם השקעה בנכס כאן היא החלטת השקעה נבונה.

לאחר שזיהית את הבית המושלם, יש צורך לשכור עורך דין. איש מקצוע זה יפקח על כל שלב בתהליך הרכישה בפורטוגל ויסייע בכל החוקיות הכרוכה בכך.

לאחר שתבצע הצעה על נכס, עליך לחתום על חוזה החוב (קונטרטו דה פרומסה דה קומפרה וונדה) עם המוכר ולשלם את ההפקדה שלך – בדרך כלל בין 1% -10% ממחיר הרכישה. לבסוף, חתמו על האסקריטורה פובליקה דה קומפרה ונדה (שטר רכישה ומכירה), תוך פורמליזציה של ביתכם החדש על שמכם.

האם קניית מקרקעין בפורטוגל היא השקעה טובה?

אם אתה חושב על רכישת בית בפורטוגל, יש כמה דברים לשקול. בראש ובראשונה, למצוא סוכן נדל"ן מנוסה אשר יכול להדריך אותך בתהליך.

יתר על כן, ודא שאתה רוכש נכס במצב מצוין. פעולה זו תגדיל את ההסתברות להרוויח מההשקעה שלך.

לבסוף, שקול להשקיע בבית באזור שצפוי לחוות צמיחה מהירה. פעולה זו יכולה להיות יתרון אם אתה מחפש הזדמנות השקעה לטווח ארוך בפורטוגל.

ליסבון היא כיום אחד המקומות היקרים ביותר באירופה לרכישת בית. עם זאת, אזור זה הופך פופולרי יותר ויותר הן כיעד תיירותי והן כבית לעסקי סטארט-אפ.

פורטו היא אזור מעניין נוסף, שיש בו אווירה עירונית חזקה ותוססת. זאת בשל הפוטנציאל המסחרי והתעשייתי הרב שלה, כמו גם אוכלוסיית סטודנטים מעוררת קנאה.

אם אתם חושבים להשקיע בפורטוגל, קחו בחשבון את ויזת הזהב בפורטוגל. אשרה זו מאפשרת לזרים לרכוש נכס ובסופו של דבר לקבל תושבות ואזרחות לאחר חמש שנים של חיים חוקיים בתוך פורטוגל. יתר על כן, למשקיעים יש גישה לנכסים לרכישה בתוך אזורים פנימיים כמו מדיירה או אזורים.

האם המיסים גבוהים בפורטוגל?

בעת רכישת נכס בפורטוגל, ישנם מסים שונים שאתה חייב לשלם. העיקרי הוא מס הנכס העירוני, המממן תשתיות ציבוריות ברחבי פורטוגל.

תעש מוערך בסולם הזזה על בסיס שווי הנכס, והתעריף משתנה בהתאם למקום בו הוא ממוקם. כדי לקבל הערכה מדויקת של כמה אתה חייב, להשוות את תעריפי תעש באזור שלך לפני הקנייה כדי לראות מה חל.

בנוסף לתעש, עליך לשקול מס בולים ומסי ריבית משכנתא. אם תקבל משכנתא בפורטוגל, למשל, תחויב מס בולים נוסף של 0.6% על שווי המימון של ההלוואה.

עבור זרים, ייתכן שיהיה עליך לגייס את שירותיו של נציג משפטי במדינה שלך הביתה לטפל בענייני המס שלהם. מציאת סוכן מנוסה שאתה יכול לסמוך עליו בתהליך זה היא המפתח; לא רק שהם יחסכו לך זמן וכסף בטווח הארוך, אלא שזה עשוי גם לחסוך לך קצת לחץ בדרך.

לבסוף, אם אתה עובר לפורטוגל, כדאי לבצע סקר על הנכס שברצונך לרכוש. בדרך זו תוכלו לגלות כל בעיה נסתרת בבניין וכמה יעלה לתקן אותם.

לפרטים נוספים היכנסו portpassclub